Понедельник, 02.12.2024, 17:54
Приветствую Вас Гость | RSS

Сайт-портфолио Ожанова Загира

Әлеуметтік сілтеме
Сауалнама
Менің сайтыма бере бағаңыз:
Всего ответов: 25
Форма входа

Каталог файлов

Главная » Файлы » Сабақ жоспарлары » Математика

969:4 жағдайындағы жазбаша баған түрінде бөлу.
30.11.2011, 15:28
Тақырып: 969:4 жағдайындағы жазбаша баған түрінде бөлу.
Мақсат: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға бөлудің алгоритмін қолданту.
Міндет: Кестеден тыс көбейту мен бөлу дағдысын жетілдіру.
Сабақтың жабдығы: бағалау парақтары,мақалдары бар тапсырма парақтары, болжау мен міндет алу парақтары Сабақтың типі: білімді бекіту, қайталау Қолданылған әдіс пен тәсілдер: сөз, көрнекілік, индукция-дедукция, ойын-жарыс Жүргізілу формасы: ұжымдық-бөліскен іс-әрекет Кезеңдер Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Нәтижесі І.Ұйымдастыру 1. Оқушылармен сәлемдесу және сәттілік тілеу - Балалар, оқулықтың 183-184- беттеріне назар аударыңдаршы,қандай тапсырмалар берілген? Оларды біз орындай аламыз ба, бізге бұрынғы біліміміздің көмегі тие ме? Шолу арқылы болжау жасап, алдарыңдағы параққа белгі қойып жіберіңдер. 1.Сәлемдеседі, бір-біріне сәттілік тілейді 2.Топ ішінде ақылдасып, болжау мен міндет алу парағын толтырады. Тапсырмаларға үстірт талдау жасалады, сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқушылардың міндеті айқындалады. ІІ.Бұрыннан белгіліні маңыздандыру Қане, балалар, мына төртбұрыштың ауданы мен периметрін жылдам есептей қойыңдаршы! «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» Р═4см+8см+10см+5см═27см S═4см∙10см-2см∙4см:2═36см² Төртбұрыштың периметрі мен ауданын табуды еске түсіреді. Үшбұрышты төртбұрышқа дейін толтыру әрекетін ойластырады. ІІІ.Біріккен іс-әрекет мақсатын анықтау -Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға оқулықтан осыған ұқсас тапсырманы тауып орындауға рұқсат. «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады» 184-бет №4 (200-40∙2): 2═60 S═40см∙60см═2400см² Білімді бекітеді. ІV.Болжау және оны тексеру -Балалар, енді мына тапсырмаларды орындау арқылы өздеріңді тексеріп көріңдерші. «Білім қымбат, білу қиын» №1 а ( ауызша) 969:4═242( қалд.1) №1 ( қалғаны жазбаша) 818:3═272(қалд.2) 567:4═141(қалд.3) 926:4═231(қалд.2) ... . ?(?) алгоритмін еске түсіреді. V.Жетіспейтін әрекет амалдарын еске түсіру -Балалар, қалай ойлайсыңдар, жаңа білімді бекіту үшін оқулықтағы қай тапсырманы орындағанымыз дұрыс? «Ақыл тозбайды, білім таусылмайды» №3 «Математикалық футбол» ойыны 1- баған 71 71(қалд.2) 72(қалд.2) 2- баған 232 232(қалд.) 232(қалд.2) 3- баған 180 181 181(қалд.3) 4- баған 215 215(қалд.1) 217(қалд.1) Жеке әрі дұрыс есептеу дағдысы жетіледі VІ.Белгілі әрекет амалдарын меңгеруді бақылап, бағалау -Сабағымызды «3минутта 3 тапсырма» ойынымен аяқтайық және қорытынды жасайық. Әр топ қандай деңгейде жұмыс істеді, міндеттерін орындай алды ма? «Күш-білімде!» №2(а,ә) ауызша 6∙5+12∙3═66 36∙9+45∙8═684 №6(а) жазбаша Жауабы: 764,497,794 Топ ішінде ақылдасады, бағалау парағын толтырады. Ауызша есептеу дағдысы жетіледі. Бір-бірін бағалайды, талдайды, қорытынды жасайды. VІІ.Алдағы міндетті анықтау -Балалар, мен сабақ барысында бірнеше нақыл сөз айттым. Үйден әр топ өзіне берілген нақыл сөздің мәнін ашып,ондағы тапсырманы орындап келсін. (Бағалау парағын басшылыққа алып, оқушылар білімі
не баға қояды, сабақты аяқ
тай
ды) Үй тапсырм
асы
н алады.
Категория: Математика | Добавил: Загира
Просмотров: 3586 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Валюта
Поиск
Календарь
Рамблер ТОП100
Раскрутка сайта
 Бесплатная раскрутка сайта

Ожанова Загира
Конструктор сайтов - uCoz